woensdag 16 april 2008

Guerrilla actie BY Usual Suspects


In maart vond een gave guerrilla-actie plaats voor het oog van 38.000 vastgoed-professionals op de Boulevard in Cannes.

Tijdens de MIPIM vastgoedbeurs viel Rabo Bouwfonds met deze actie erg op tussen de overdaad aan banners en reclameleuzen van zijn concurrenten. In minder dan een oogwenk werden naast de rode lopers en de stroom aan netgeklede bezoekers een plastic huis, een glijbaan, een zandbak en ander kinderspeelgoed neergezet. Het afzetlint met de leus: “Invest in the Future” maakte de boodschap duidelijk: de projecten van Rabo Bouwfonds staan voor leefbaarheid. Rijdend in een witte bus versierd door ‘de kinderen van Cannes’ plaatste het guerrilla team illegaal ook kleurrijke boerderijstickers met dezelfde boodschap in verschillende horecagelegenheden.

Bekijk het filmpje van het guerrillateam op Youtube (www.youtube.com/suspectsusual)

Geen opmerkingen: