donderdag 26 juni 2008

CannesLions: Zitten we wel op reclame te wachten?

Het is moeilijk om nog objectief naar reclame te kijken als je een week in Cannes vertoefd tussen de crème de la crème van de internationale reclamewereld. Sommige dingen veranderen nooit: de looks van de creatieven, het lawaai van de Nederlanders en het effect van reclame. Wij hingen stiekem onze advertentie tussen de winnaars in het Palais des Festivals en vroegen ons af: leest men nog wel advertenties?

We plaatsten bovenstaande advertentie in de Marketingtribune die o.a. in Cannes werd verspreid onder de Nederlandse aanwezigen. Daarnaast hing ons guerrillateam de advertentie op in het Palais des Festivals tussen de genomineerden en bekroonde advertenties. De vraag was natuurlijk of men ongeïnteresseerd door een vakblad bladert en in een expositie loopt of dat er werkelijk goed gekeken wordt.

We wachten nog steeds op mailtjes of belletjes van oplettende voorbijgangers en lezers..


Geen opmerkingen: